helgen.

Lördag gjorde jag inte alls mycket , jag och kim for ut till pappa en sväng och skulle åka skoter men så blev det inte vi for vidare hem till Kim en sväng och åt middag, mys! Vi var där en stund kolla på julkalenderna och for vidare hem till mig. Tomas bjöd på vinglögg och vin och jag blev sugen på att gå ut. Vi åkte in till stan till thure och Robin vi drack lite och skulle gå ut. blev ingen utgång så är det när man bara är 19 och inte kommer in på nya olearys och inte vill betala 200 kr för att gå ut på en krog i östersund.

Vakna på söndag typ tolv skynda oss hem och åkte ut till pappa och åkte skoter med Fredrik Daniel Frida Robin och Björn. Det gillar jag,  men på slutet frös jag som vanligt!! For hem åt middag och åkte på Kims bandymatch. sen blev det sääängen!

nu är det måndag och jag är ledig så skööönt! ska in och träna sen får jag se vad dagen bjuder på :)

ha det bra! KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0