Lucia

Igår var det lucia, var hemma hela dagen och bara tog det lungt och städa hela rummet, så skööönt!
På kvällen for jag, Marina och Emelie upp till kyrkan och kolla på luciatåg, så mysigt.



Idag var det meningen jag skulle åka in och fixa lite med julklappar osv, men hann inte mer än till busshållplasten så ringer dom och frågar om jag inte kan börja ett istället för fyra. BLÄ Synd man inte kan säga nej, ångrar mig nu men får tänka på pengarna istället så går det väl bra. Imorgon är det jobb från 6.45-16.15, söndag 12.15-21.15 SUG! Blir så deprimerad när jag måste jobba HELA helgerna, aja bara bita ihop blir bra när lönen kommer.

Mycket funderingar har jag just nu? Ska jag plugga till hösten? vart? måste jag flytta SJÄLV? Jag vill åka bort till solen och värmen ett tag, för att bara få vara.



image79

J a g  v i l l  d a n s a ! ! !


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0