Fredag?

Jag vill också ha Fredag och känna att det är HELG och ledig, nej istället har jag tagit på mig att jobba HELA helgen. 7-13, 17-21 imorgon och 6.45-16.15 på söndag så trist men men får tänka på pengarna så blir det väl bra!

Ikväll ska jag kolla på IDOL och bara ta det lungt, skönt! Har jobbat hela veckan så är så trött och ont i ryggen. Trodde det var min sista dag på Söndag men inte tydligen ska jag få jobb hela december ut.  Skönt på ett sätt men VILL ha ett jobb i stan, men ska inte klaga har någonstans att gå där jag får pengar iallafall!

Kom hem från jobbet idag, står min lilla prinsessa i glitter kläder, frågar vart hon ska.
- Jag ska på disco.
Det är inte sant min lilla lilla prinsessa har blivit så stor så hon ska gå på disco. Hon var ju nyss bebis?
Tiden går för fort.


Nej, nu snart ska jag skjutsa in mammsen till stan sen duscha och bara kolla på IDOL och SLÖÖÖÖA!
Ha en bra helg, puss Jennie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0