mammas dag idag!

Hopp då var det söndag igen, torsdags var det invigning på olearys. Hur fina nya lokaler som helst!!! Fel att dom kan ha 18 där så alla kan vara på samma ställle nej istället får vi yngre vara i de gamla lokalerna, BLÄ!
Hade iallafall super kul i Torsdag, fick mig ett gott skratt  på vägen hem till thure, haha! det tackar vi Kim för ;)

Fredag blev det kalas hos Lottis, senare utgång på olearys, trist folk var det ute men hade väl det rätt okej ändå :) synd bara inte alla kunde följa med ut! Får bli någon annan gång.

resten av helgen har jag bara tagit det lungt. Idag tog Jag och Kim oss en promenad ut till pappsen en sväng innan vi lagade en super god middag till mammsen som fyller 41 :) GRATTIS l o v e y o u !


image48

Nu ska jag hoppa i dushcen och lägga mig i sängen igen får se om jag somnar. Sov nämligen mellan halv sju och halv nio ikväll!!! :(
god natt, och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0