hemma i östersund igen.

Då har man flytta hem till östersund igen då, känns både skönt och trist!
När man tänker tillbaka har jag haft så skoj tillsammans med pojkarna och Lotten, men har även stått och frysit var så förbannad som jag inte trodde jag kunde vara. Men skönt att komma hem igen nu letar jag jobb och lägenhet istan för fullt. VILL INTE BO KVAR I BRUNFLO LÄNGRE! Men det löser sig väl det med till slut.

Ihelgen fick jag äntligen träffa tjejerna igen, som jag längtat och saknat er. Men självklart händer det nått och Jennie fixar så allt blir kaos, men men skäms och FÖRLÅT tjejer! Blev ingen fest för Jennie iallafall får ta igen det nästa helg kasnke?

  På lördag åkte jag och va hemma hos Kim hela dag, första jag gjorde var att somna på deras soffa i flera timmar vaknade och mådde betydligt bättre. Då blev det middag med familjen, storebror Dennis och Linnea var också med  som var hemma från göteborg över helgen. Senare på kvällen for jag och Kim in till stan och gick på olearys och news med thure och co. Trevlig kväll!
Söndagkväll bjöd på bandy kollande med Johanna. Både lillebror och Kim spelade igår. Första lillebror gjorde var att kliva in och göra mål, härligt! Bra spelat pojkarna mina.

Idag har jag vart duktig och vart in på arbetsförmelingen och fixat massa, imorgon ska man tillbaka till svenskan igen tills man får nått nytt jobb. Pengar måste man ju ha!

ha det bra alla, puss Jennie.

J a g  ä r  k ä r  < 3

Kommentarer
Postat av: Din Sanna

heej jag tycker att du har en bra blogg!!!jag tycker om bilderna och jag tycker att din Felisia eller (Felizia) är Söt!!!

2007-11-22 @ 16:20:13
URL: http:///jennieblomberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0