sämst på att blogga.

Ja jag vet att jag är sämst på att blogga, fast vi har internet i sthlm så orkar jag inte ta mig tid att blogga.
men gå in på LottaTheland.blogg.se så ser ni lite hur vi har det..

I veckan har jag fått urinsvägsinfektion igen som vanligt när det börjar bli kallt, i onsdags låg jag hemma och inte kunde jobba för jag börja kissa blod, försökt få tag på en läkare hela dagen men dom var störd så vart inge bättre av det. På kvällen blev det bättre satt och drack flera liter tranbärsjuice hela kvällen. På torsdagen klev jag upp och jobba, DUMT GJORT av mig. Under dagen blev det värre och värre och när vi kom hem till lägenheten igen så började det om, kissade blod igen som tur var blev det en kort dag och vi åkte hem redan kl tre, hämtade upp Nisse i Gävle och sen for vi hem med våra sommardäck i snöstormen!

Nu är jag hemma och väntar på att få komma upp till hälsocentralen kl 14.20 och lär väl få pencelin!

Gå in på Jenniebl.bilddagboken.se där finns det lite bilder från första dagen i våran lägenhet med i Solna! haha
Som vi iofs inte längre bor i längre,  vi har flyttat in till Nisse Robin och Petter i stället där vi trivs så mycket bättre!

skriver mera senare ska göra mig klar och fara jag! puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

meen gud stackare har du fått tillbaka det där eländet...fan va jobbigt.. du måste klä på dig och ha långkallingar =)

NI FÅR FAN INTE ÅKA I SOMMARDÄCK, HJÄLP

2007-10-14 @ 13:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0