Lördag

Då var det Lördag igen, igår var jag och lotta på utbildning "säkerhet på väg" såå himla tråkigt, kändes som man var tillbaka iskolan. SKÖNT att de bara vart för en dag, kände då att NEJ skolan vill jag inte tillbaka till just nu iallafall! På kvällen gjorde jag inte allt för mycket Kim och jag hyrde film sen inget mer.

Idag har jag vart och fixat massa lämnat in lönerapport på svenskan, hämta ut massa arbetskläder, packa, handla massa mat ,hämtat bilen hos pappsen och massa mer.

Imorgon far jag och Lotta ner till sthlm för att jobba, vi har fått en etta i Solna känns så skönt!
Kommer nog bli toppen, ska göra det mys där så vi kan sitta kolla på tv, tända ljus och dricka te på kvällarna. :)
Men kommer saknar min kim som är här hemma men det blir bra vi får ses de flesta helger. 


Nej nu ska jag packa ihop det sista inför imorgon, sen får jag väl se om jag ska hitta på något.


Jag är kär  k i m f r e d i n  <3




Kommentarer
Postat av: Åsis

Kommer sakna dig Jennie. Förhoppningsvis kommer ni hem till helgen så att vi kan gå ut på lördag? Take care. Pusss

2007-09-24 @ 14:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0