Onsdag

Igår gick det suuuper för mig på jobbet, fick ihop 1400 på ca 3 timmar, inte dåligt! Även att igår när vi satt på jobbet ringde Nisse till oss och fråga om vi vill stå flaggvakt i Krokom på torsdag och Fredag! Jag skratta bara trodde det var ett skämt. Men Ann-louise behövde folk så vi sa såklart ja. Så imorgon och på Fredag är det vi som står som flaggvakter i Krokom :D ojojoj! aja det är ju iallfall en början  innan vi åker ner till sthlm och ska jobba där och som det låter nu är det 90 % chans att vi har våran lägenhet i sthlm med. På måndag låter det som att det blir utbildning sen åker vi väl ner så snabbt som det går. VILL TJÄNA PENGAR NU! 


Men känns lite tungt att åka ifrån Kim men men kommer ju hem på helgerna så det blir nog super! :)

Imorse var jag duktig och åkte in kl sex med Kim för att träna pump med Lotta, duktiga tjejer! Åkte hem igen åt frukost och gick och la mig, vakna kl ett igen. Så trött och hängig kände jag mig, nu ska jag lägga mig och läsa veckorevyn som jag låna från Lotta igår. puss på alla! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0