Sämst på att blogg!

Helgen har vart helt okej, I Fredags jobba jag och lotta gick upp till henne och gjorde pizza med Petter, super GOTT!!  Satt och prata om allt möjligt, så tiden bara flög iväg..

Vi började göra oss klara och tog med drickat och gick ner till robin och tjejerna. Senare fortsatte några tjejer vidare till marite och jag och några till gick till news...

Efter ett tag på news gick de andra tjejerna också vidare ner till Marite utom jag och Lotta, men varför kan jag inte svara på? :D haha helt plötsligt var vi uppe hos henne och mammsen kom och hämta mig, helt okej kväll iallafall:P
 
Lördag vakna mådde inte allt för bra på hela dagen, mamma gjorde super god middag, oxfile, friterade strips, pepparsås och bea! På kvällen for jag och Kim ut till pappsen och hälsa på lite, mysigt att få träffa han med lite.

Söndag åkte jag in och jobba, 12-16. När jag sluta åkte jag och hämta pappa så for vi och handla mat. Han skulle äntligen bjuda mig på renskav har inte ätit det på hur länge som helst och det är hans som är GODAST!
Var där hela kvällen, kolla på tv och umgicks med dom där ute lite granna. Kl nio for jag och Kim hem igen, dushca och sen blev det sängen! så mycket som jag träffat pappa ihelgen var det länge sen jag gjorde, så kul, tack för det!

På onsdag kommer Åsa och Emelie hem igen också, längtar att få träffa dom igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0