fryser

Då var det måndag igen, åkte in med bussen imorse för att träna, mötte Pauline utanför runt åtta och vi gick en sväng på bandet, tiden flög iväg när man bara går och pratar om massor, skönt! Vi gick hem till Pauline för att äta frukost, blev en massa prat då med, mys! Pauline dushca och gjorde sig klar för att springa iväg på jobbet. Själv låg jag kvar i hennes sjukt sköna soffa och sov en stund. Vaknade av att Telefonen ringde och det var min prins som ringde, han var på väg ut i fält igen så nu kanske man inte får prata med honom förens på Torsdag kväll, sånt gillar jag inte. Jag blev pigg av samtalet tog mig ner på jocks igen och gick en sväng till innan body pump passet började. Nu ligger jag i sängen ner bäddad, har precis ätit lunch är hur trött som helst! Tror jag ska sova en stund till innan jag börjar jobba. BLÄ!

Tänk, tänk om jag med kunde få tag på en lägenhet i stan så jag med kunde få vara där alla mina kompisar är, nejdå  själv måste jag bo i underbara brunflo och åka den dära JÄLVA bussen fram och tillbaka! GE MIG EN LÄGENHET!


VILKET JÄVLA VÄDER VI HAR FÅTT, JAG SOM TRODDE SOMMAREN VAR PÅ VÄG MEN INTE DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0