helgen

JA min helg började med att jag börja jobba kl halv tre på fredag eftermiddag till kl nio. Åkte hem duscha och vila en stund innan jag äntligen fick åka och hämta Kim, blir lika lycklig varje gång han kommer hem. Vi åkte förbi Angelica och Ante en sväng där det var  fest, vi blev kvar där en stund sen åkte vi hem, blev en massa prat och mys och innan vi somna var kl ca. tre. Min väckarklocka ringde kl sex, trodde det var ett skämt. Men efter tre timmars sömn var det bara att ta sig upp ur en varm säng där världens vackraste låg och fortsatte sov. Men jag var ju tvungen upp och hoppa och åka upp för att jobba. Skulle egentligen jobba till kl 16.15 men så duktig som jag var så fixa jag bort fyra av timmarna så fick sluta redan kl tolv underbart!!
På kvällen blev det middag och gott dricka med Angelica och Ante, TREVLIGT! Det blir fler gånger.

Idag skulle jag egentligen jobba mellan 7-13 men bytte bort det passet med orkade inte jobba,blä så less på stället, var hemma och var med Kim dom sista timmarna han var hemma istället. Skjutsa upp han på sibylla runt tre och lika jobbigt är det varje gång, BLÄ HATAR SÖNDAGAR. Men hoppas veckan går fort så kommer hem ju hem på Fredag igen, I LOVE IT! for hem la mig i sängen och vila den sista timmen, sen väntade jobbet. 16.30-21 skönt pass tiden gick fort nu ligger jag här och ska soooova, jobbar 6.45-13 imorgon sen är jag LEDIG på tisdag.

Jag är världens lyckligaste, Kim fredin är MIN!
image275
GODNATT!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

men faan vad snyggt det blev Jennie!! =) mycket lyckat, du passar verkligen i den färgen!!!

2008-04-14 @ 17:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0