s ö n d a g

då var helgen slut, och min prins har fart ifrån mig igen, jag hinner inte mer än att bli världens lyckligaste för att han kommer hem så är det helt plötsligt söndag igen och han åker ifrån mig och jag blir ledsen. Men men det blir bra han kommer snart igen.

I fredags blev det middag hemma hos åsa med Lotta Pauline och åsis. Så mys satt och prata massa minnen om studenten hur UNDERBAR tid det egentligen var, tänk om man kunde vrida tillbaka tiden en stund bara. Vi drack några glad vin och kanske vart  några glas för mycke för några av oss, haha! Men så mysigt var det tack för det tjejer.




Lördag vakna jag hemma och hade lite ont i huve och mådde inte allt för bra men var bara att kliva upp, Håkan och Laila kom och hämta mig och Kim vi for på kondis och fika, Så mysigt! For vidare hem till fjällsta och bara va så skönt, åt middag och så for vi till Daniel. Kom på att vi skulle åka på bio, vi såg "varg" var ju inte den bästa film jag sett men den var helt okej! sen åkte vi hem till fjällsta och soov.

Vakna idag av ett underbart väder, suttit på verandan ett tag och njutit av solen, sen blev klocka fort tre och taxin kom och hämta oss. Som skulle ta Kim in till stan för att sedan kliva på bussen upp till Boden igen. =(
Ikväll tog jag mig ett långt bad, tända ljus och låg och läste en bok, underbart! Och nu väntar en veckans jobb igen, jobbar varje dag utom torsdag denna veckan, HELA HELGEN MED. Men funderar på om jag ska ta ledig nån timme på lördag har världens sämsta pass lördag 12.15-21.15 Söndag 7-13 17-21 vill iallafall hinna se Kim en sväng nästa helg med. Så får fan vara värt att ta ledig nån timme. HATAR att jobb helg där uppe med, man kan ju lika gärna sova där då för man hinner ju inte mer än hem lägga sig så ska man upp dit igen! BLÄ! Har inte många positiva ord att säga om detta jobb nu, tyävrr ! Känner att jag måste hitta något nytt innan jag börjar göra ett dåligt jobb med. Det går bra om jag är där någongång ibland så kan jag ta hand om mina gamla tanter och gubbar men nu har jag vart där för länge känner jag.

nu ska jag gå ner och dricka en kopp te, sen lägg mig och försöka soova!
Jag älskar Kim, världens vackraste och underbaraste!

image268




Kommentarer
Postat av: Åsis

Fasen vilken toppenkväll :) Lite för mkt vin dock ;) Det tar vi om mkt snart! Pusss

2008-04-08 @ 11:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0