skola

Idag var det jobb mellan 7-13, tiden gick fort och helt plötsligt var kl 13 och jag fick gå hem. Tog bilen in till stan och träna, så skööönt! Åkte hem och åt middag med mammsen och lillasyster.

Sen hjälpte mamma mig att söka skola. Till hösten kanske jag pluggar igen fast på högskola i Umeå. OM OM OM jag kommer in vill säga och att jag törs flytta själv till en ny stad, men det löser sig. Skulle vara så skoj, nya människor, ny stad  u n d e r b a r t!

Nu har jag nyss ätit kvälls fika med min lilla prinsessa och läst bok har vi gjort, nu ligger hon i sängen och ska sova för imorgon är det skola igen! Stor tjej har hon blivit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för kurs eller utbildning du sökt?

2008-04-15 @ 13:34:31
Postat av: Jennie

vem är det som undrar? Jag har sökt tandhygienist! =/

2008-04-15 @ 13:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0