t r ö t t

Då var det första april då, och känns att det börjar bli vår och det tycker jag är mer än underbart vill ha SOMMAR och värme!
Förra veckan var underbar min prins var hemma och då är jag den lyckligaste på jorden, nu är han tillbaka i boden MEN kommer hem redan på fredag igen, längtar!

I lördags var det födelsedagsparty för Pauline som fyllde 20!!
Lyckad fest jag hade super skoj, runt tolv gick vi på krogen jag dansa och sjöng hela kvällen, toppen kväll!

Igår och dag har jag jobbat. Mitt vik. på ängegården gick egentligen ut igår men hon jag jobbar för är sjukskriven som det låter nu i en månad till, så ska plågas där en månad till alltså,men måste ha ett jobb så bara bita ihop!! Idag har jag haft värk i kroppen igen, var ett tag sen jag hade det nu. Så illa att en 19 åring har värk ikroppen som en 80 årig tant. Vill bara lägga mig och gråta, känns som nån gnager på mig inifrån, aja nog om det.

Var in på stan idag med lillebror en sväng efter jobbet och såklart så shoppa jag ännu mer har sån ångest, fick lön i torsdags och har handlat upp FÖR mycket pengar, så nu har jag KÖPSTOPP denna månad, inga mer kläder nu. Just nu funderar jag på om man skulle ta en promenad i det vackra vädret men tror jag håller på att bli sjuk, helt slut i kroppen är jag, så kanske blir att sova en stund isället..


j a g  ä l s k a r   d i g !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0