ännu mer sliten

Idag kl halv sex ringde klockan, upp och hoppa Jennie! Frida kom och hämta mig åkte vidare in till stan för att hämta Elin. Sen bar det iväg mot Trondheim FÖR att lämna in ETT skattepapper. 30 mil dit och 30 mil hem för ett ända papper. Men men om vi inte vill skatta 50 % så var det bara ett att göra. Skynda oss lämna papperet och for sedan vidare och kika på lägenheten lite, så mysigt hade dom fått till det! längtar tills jag med får vara där med dom och mysa på kvällarna istället för att ligga här ensammen, det gillar jag inte! tiden kommer nog gå fort och så är det november. Så kommer vi hem med PENGAR. DET GILLAR VI! Hann tyvärr inte träffa tjejerna, dom var ju och jobbade dom och vi var tvungna att skynda oss hem efter som jag och Frida började jobba kl 16 igen.. nu ligger jag här nyduschad och helt slut!! Håller på att bli sjuk nyser och hostar omvartannat. Nej nu ska Jennie sova, imorgon väntar jobb igen. 7-13 17-21! oh yes! Fem dar kvar på ängegården sen får jag se när jag hamnar där nästa gång inte än på nån månad. TACK FÖR DET!

Sov gott, för det ska jag göra, Massor med kramar Jennie!

Jag saknar min kim <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0