blandade känslor.

idag var det sista dagen på ängegården, det var blandade känslor samtidigt som det kändes såå sköönt så var det också jätte jobbigt. Det blev mycket kramar och tanterna grät. Jag kommer sakna min favvo gubbe. Och alla snälla arbetskamrater så klart, Tack för allt! 

Efter jobbet körde jag ut lillebrors bil till pappsen och tog mig en prommis hem. dushca gjorde mig klar och åt middag sen åkte jag mamma in på Ö&B, handla massa tvättmedel, shampo balsam och massor med saker inför flytten på söndag. Imorgon blir det till att STORHANDLA MASSA mat med FRIDAY!

Efter shoppingturen på ö&b :D så skulle jag och mamma gå på bio som vi bestämmt sen i början av veckan, kommer fram till kassan och ska betala, Men då var det fullsatt på mamma mia! blää blev vi så less så då for vi hem till Brunflo och hyrde en film istället tog med vårat godis och popcorn la oss i min säng under en filt och mös här hemma i stället. Jag älskar min mamma!

Imorgon är det fredag och det betyder att min älskade Kim kommer hem som jag lääängtar!
Nej nu ska Jennie äntligen sova, ska upp med tuppen imorgon för att packa färdig det mesta, puss och godnatt!



Kommentarer
Postat av: anka

blooooooooooooooggggggggggggggggggaaaa jennie!!

2008-08-20 @ 21:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0