Ihhh!!

TACK TACK TACK för en sjukt rolig yran vecka!!

Har haft så sjukt roligt hela veckan, tack för det alla som jag umgåtts med och gjort min vecka så bra!
Nu är det tisdag och känner mig fortfarande sliten men men så det ska vara och det är det värt. Jobbat två dar nu och Imorgon är jag ledig. Ikväll far jag in till Lottis för mys med henne som jag knappt umgåtts med på hela sommarn och imorgon bär det av mot sundsvall för LITE shopping har egentligen inga pengar till det men men.. nått måste man ju hitta på.

Kim har åkt till Boden igen och är borta i två veckor, vilken känns jobbigt! Saknar han så mycket redan men det går bra, har klarat det förut och då lär jag nog göra det nu med.

Imorgon får vi besked om jobb på nidar. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA säg att allt går som jag vill nu. Kommer jag hem ungefär samtidigt som Kim muckar slipper jag vara hemma och bara vänta tills han kommer hem. Blir det en lång resa efter jul någongång.

ÄVEN att jag fick beskedet idag om jag kom in på skolan!! Jag som bestämmt mig för att plugga nästa höst men nu när jag kom in känns det lite trist att skita i det med. Men söker om nästa höst och får hoppas på att jag kommer in då. Känner mig iallafall stolt att jag kom in, WEYYY!

Nu ska jag lägga mig i ett bad, pussar från Jennie!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

2008-08-05 @ 17:16:54
URL: http://linnealinjamaa
Postat av: linnea

kom du in på skolan i umeå? :)

2008-08-05 @ 17:17:39
URL: http://linnealinjamaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du aldrig göra nåt själv? som att flytta...

2008-08-05 @ 17:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0