Redan onsdag!

Då var det redan onsdag. hade ställt klockan på tio. Jag och Frida klädde på oss och tog oss en promenad. Så sköönt väder ute. Gick lite mer en timme så gick vi hem och åt en god frukost som bestod av havregryns gröt och en macka med ägg. Nu sitter vi och lyssnar på musik och pratar massa. Ihelgen blir det utgång för mig Emelie och Frida måste ju kika hur ute livet i Trondheim är. På Fredag har vi planerat att mysa i lägenheten med ost, kex och lite vin. Ladda upp inför utgång på Lördag. 


 

Elin och Paline åker hem ihelgen och ladda upp inför våran inflyttningfest som är nästa helg här hemma på innherresvein;P Nu ska jag ta och fixa matdosa till ikväll. Ha det bra jag trivsiallafall till 1000, men Jag saknar Kim.

Puss Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0