Tillbaka i trondheim

Nu är vi tillbaka i trondheim har även jobbet klart för idag, så skönt! Nu sitter vi och pratar och myser med tända ljus i vårt mysiga vardagsrum. Kort kommer snart!

Ikväll fick jag vara och göra Smash! Så sjukt gooooott! Slapp marsinpan grisarna för en dag iallafall. Nu har jag ätit godis för ett tag framöver, USCHA!

Imorgon ska jag, Elin och Frida ta en promenad till skatteverket och kolla hur det går med våra skattekort som aldrig kommer, Sen en sväng på Ikea för att köpa lite saker till mitt och Fridas rum.

Nu ska jag sooova, så underbart!



Jag saknar min Kim redan och nu är det två veckor innan jag får pussa på han igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0