Tisdag

Redan Tisdag och vi har jobbat klart ännu en dag. Imorse vakna jag av att jag grät, hatar att drömma otäcka drömmar. Efter någon sek så vakna Frida och fårga hur mycket klockan var, halv nio svara jag och ville bara somna om. Åh perfekt ju då kliver vi upp fick jag som svar. Haha hopp blir ingen mer sömn för Jennie. Vi låg kvar i sängen och prata en timme sen klev vi upp och tog oss en promenad till Ikea för att handla lite till våran rum.


Vårat fina vardagsrum:


kommer mera kort på kök, hall och andra sidan av vardagsrumet och alla andra mysiga sovrum imorgon!

Ikväll har jag packat marsinpanpölser.. Även det var super gott jag som inte gillar marsipan men de var såå goda. Jag som lovat mig själv att inte äta men kan inte hålla mig så gott. Men imorgon får de vara nog inge godis på ett tag nu. Mår icke bra av det. Idag har jag även lärt mig lite mera norska, står mest och skrattar jag åt de!

Nu ska jag gå och duscha sen mysa med tjejerna en stund innan vi ska krypa ner i sängen. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0