två dar kvar.

Idag blev det äntligen lunch med Lisa, hon far till Turkiet på Fredag i två veckor inge avundsjuk alls! Jag ska ju faktiskt också utomlands på Söndag. ;P

Imorgon och på torsdag jobbar jag mina två sista dagar på ängegården för ett tag iallafall, känns både såå skööönt och tråkigt. Alla söta tanter och gubbar som är så snälla mot mig. Min favvo gubbe kommer jag aldrig glömma, kan inte sluta le när jag tänkte på honom, världens sötaste!! Och tanterna som gråter för jag ska åka ifrån dom, Känns trist! men jag ska skicka kort som jag lovat och berätta hur jag har det..

Nu ska Jennie iallafall sova, godnatt och sov gott! massor med kramar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0