50 min

Om 50 min får jag helg, UNDERBART!

Idag har det var jätte lungt inte tagit emot många samtal , sitter mest och funderar på vad jag ska ge alla i julklapp (eftersom jag JÄMT är ute i sista sek)  och kollar runt en massa på internet medans jag väntar på att nån ska ringa in och ha några frågor om sin faktura.

Idag är det Fredag och det innebär helg, ikväll får jag se vad kvällen bjuder på utgång? Sen imorgon på dagen blir det stan med Frida och julhandla en massa kvällen får jag se, utgång? ;) Sen är det två dagars jobb sen JULLEDIGT!


Puss Jennie

Kommentarer
Postat av: angelica

hej tjejen! bara bra med mig, hur är det själv? ja vi måste hitta på nåt snart, det blir alldeles för sällan.. puss!

2008-12-20 @ 16:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0