andra advent

Idag är det redan andra advent, helt otroligt! Gäller att man börjar köpa lite julklappar kanske så man slipper springa på stan sista dagen och panikhandla.

Helgen har vart helt okej, Fredag kom Pappa med fam och hälsa på hade med sig fika så vi drack kaffe och åt lullebullar, fick även inflyttingspresenter. En brödrost och en vattenkokare, TACK PAPPSEN! Så mysigt att få ha dom här. När dom for hem kom Lisa och åt middag med oss. Fläskfile och strips super gott! Vi kolla på idol och mys hela kvällen. Elin kom också en sväng och hjälpte mig med mitt hår, ängel!

Lördagen vakna vi åt mysigt frukost och jag gick vidare ner på stan till frissan och färga mitt hår, när jag var färdig där mötte Kim upp mig och vi gick på stan en sväng. For vidare till Willys handla lite mat for hem gjorde iordning tacos och mös framför tv. Båda två somna i soffan fram tills Danil och Robin ringde. Så kom det hit och hälsa på, killarna drack lite medans jag satt och mös i soffan och kolla på tv. skönt!

Idag har vi vart på Ixo en sväng och kika sen for vi vidare hem till mamma och hälsa på, drack glögg och prata lite.
Fick även med mig massa röding och regnbåge hem, hemma gjord lingon och hjotron sylt, tunnbröd, mammas svartvinbärssaft och massa mer gott! Tack min älskade mamma!

Nu ska jag kolla på sanningens ögonblick sen väntar sängen och en ny utbildningsvecka.
Puss Jennie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0