Jobb 12-17

Igår var det jobb mellan 14-19, skönt! När jag sluta kom prinsen och hämta mig, for vidare till lillänge och träffa mammsen och lillasyster. Vi åkte vidare och hälsa på storasyster och världens sötaste Michelle. Om ca två veckor blir ju jag faktiskt moster igen till en liten pojke.

Syster! Även att Kim tjatar på mig hela tiden att han ska låna din hund nu, Tack för den! ;)
Så det där får ni komma överens om, haha!

När jag kom hem från syster gjorde jag julskinka, så till kvälls fika blev det mammas hemmagjorda tunnbröd och nygjord julskinka, SUPER GOTT!

Nu måste jag jobba, VARFÖR ringer det så mycket idag för? Har inte folk annat för sig dagen innan julafton, än att betala räkningar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0