sämst

Jag vet att jag är sämst men ska försöka skärpa mig :P

I fredags klarade jag iallafall avslutnings provet på kursen så nu sitter jag och svara i telefonen hela dagarna. På kvällen kom Angelica och Ante och kolla på idol med oss Friday kom förbi en sväng med mys!

Lördag blev det en sväng på stan och kika lite, sen for vi till fjällsta och åt middag. For hem hämta upp Frida i Brunflo for hem och gjorde oss klar för utgång. Marina och Emelie kom, så satt vi och drack och prata hela plötsligt kl ett, gick ner på g3 sen gick jag hem. Så kul att få träffa dom och ta igen en massa som man missat när vi inte setts!! <3

Söndag blev det en sväng på stan igen sen kom mamma tomas och lillasyster och fika sen följde vi med dom till Brunflo och fick oss lite middag. Kim for hem till fjällsta och hämta en skoter och jag var hemma och mös med familjen. Åkte hem gjorde mig klar för sängen och ladda upp inför en ny vecka.

 I veckan har det blivit långa dar har jobbar 8-19 och 8-18 hela veckan. Så hinner inte så mycket mer än att hem göra mat och plocka ihop lite sen väntar sängen på en TRÖTT Jennie.

Nu sitter jag i soffan kollar på tv:n och har nyss ätit mammas tunnbröd, GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0