dagis.

Inatt låg jag vaken och kolla på massa gamla kort.. fy fan vad minnen man har alltså helt otroligt. Låg här och skratta så jag typ grät. Imorse blev jag väckt kl sju från dagiset i Ope. Bara klivia upp göra sig klar och åka dit, det var nån som var sjuk så jag vik där idag och imorgon. skoj.


Imorgon blir det jobb mellan 7.30-13.30 på dagis sen vidare till ängegården till 21.15.
Det är bra får jag ihop lite money. Det tackar jag inte nej till.

och måste bara säga att igår anmänlde jag mig till högskole provet, iiiih nervös men det får gå som det går.
huvudsaken jag har det gjort lättare att komma in på skolorna sen. Jag är stolt som iallafall har anmält mig :)

ha det bra PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0