GLAD!

Jag har vart på sååå bra humör nu i två dagar, jag måår bra. Igår jobba jag till kl 13, for in till stan och träna och  hade sån tur så jag fick en klipp tid, som jag har väntat på det. Men blev bara toppning vill få långt hår igen!  Efter klippningen träffade jag Lisa, vi gick på paus och fika, så mysigt TACK för det! Kl kvart i nio åkte Lisa hem och jag gick upp på svenskan och träffa Marina och Emelie som var duktiga och jobba :) När dom sluta gick vi upp till rådhuset och kolla på "ljushowen" dom har där, FRRÄÄÄNT var det! Vi tog bussen hem blev massa prat om allt möjligt som vanligt! Kul att se er tjejer!

Ikväll blir det utgång, men jag som trodde jag börja jobba kl 16, men då ringer dom från dagis och hör om jag kan komma och jobba där imorgon på dagen, men började inte förens kl 11 så blir utgång iallafall så imorgon blir det leka med barnen igen och sedan åkte till min tanter och lägga dom! Pengar pengar pengar!!! det gillar jag!

Imorgon är det alla <3-ans dag och min älskling kommer hem imorgon, jag längtar och är så glad! så i helgen blir det myyyyyyyysss! På fredag ska vi iallafall ut och äta,
o åka till Fjällast och hälsa på lite var länge sen man var där nu, det blir mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0