Grattis hjärtat!

I Fredags jobba jag till kl nio, synda mig hem dushca och gjorde mig klar för att träffa en del av gammla klassen, vi kolla på film från våra tre år tillsammans, Peter hade lite födelsedagsparty :) för han fyllde 21 i onsdag. såå skoj skratta och skratta, men tyvärr åkte jag hem redan kl elva, hade lovat att hämta kim på busstoget när han kom hem från boden och skulle upp och jobba kl kvart i sju dagen efter så var bara hem och sooova det.
Trist men vi måste ses mera!!

bilder

Sen blev det lördag och min prins fyller 20. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Jag gick och jobba halv sju, sen när jag sluta kom Kim och hämta mig på jobbet och vi for direkt till fjällsta för att äta middag med familjen Fredin, farfar och alva. Blev tacos, super gott, min favvo mat det blir jag aldrig less på. Sen blev det tårta, men jag och min jälva MJÖLKMAGE men en liten bit åt jag ju iallafall.. men jag fick en egen super god chokladkaka med utan mjölk.


vacker tårta som Kim fick av mig!



När vi fikat och så åkte vi vidare hem till Daniel, kim fick presenter och vi satt och prata lite där. For in till stan en sväng och kika lite men var lika trist som vanligt så vi for hem och möös lite den lilla studen jag fick träffa han ihelgen.

Söndag kl ringer kl 6 sååå sjukt trött var jag när kl ringde, tog mig upp ur sängen kl tjugo över och då var det bara att skynda sig, klädde på mig och gick upp för att jobba. Jobba till kl ett gick hem och la mig i sängen för att vila en stund, kl två kom äntligen Kim, fick träffa han en timme idag sen skjutsa jag in han till bussen igen. Självklart så lipar jag även denna söndag på vägen hem själv i bilen.. For hem lämna bilen och sprang upp på jobbet igen för att jobba till kl nio i kväll. imorgon börjar jag kvart  i sju igen så nu är det dax för mig att soooova! 


jag älskar kim
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0