J a g ä r k ä r

I Onsdags blev det utgång, efter dansträningen sprang jag ner till Pauline som jobbade på svea till kl 20.00 hon stängde den kvällen och vi höll på att bli inlåsta på kärnan, haha men en väktare var kvar som tur var och släppt ut oss. Tur hade lite panik där ett tag, såg framför mig hur larmet börja gå och vi fick sitta på polisstaionen hela natten haha!

Senare gick vi ner till Pauline, där Emelie och Anna-Karin väntade det skulle bli utgång!! vi gjorde oss klara och jag och pauline drack lite vin vi pratade om massa. trevligt! 



Senare fortsatte vi till tältet på torget, Emelie och Anna-Karin kände att det räckte så det for hem nästa direkt men jag och Pauline stanna, dansa och sjöng heeela kvällen till ständut hade suuuuper skoj! klockan blev över halv två och jag missade så klart min sista buss hem. Men som tur var kunde jag smile lite extra så fick jag åka taxi billigt hem iallafall. Det tackar jag för!

Vakna på torsdag av väckar klockan mådde inte allt för bra men klev upp i bra tid, åt frukost och åkte till barnen på dagis, så mysigt. Lekte, byggde pussel, läste sagor, och möös med barnen. Finns inget mysigare än barnen som sover efter lunch när dom vaknar och man får ta upp dom och innan dom piggnat till sitter dom i ens knät och är huuur gosig som helst! När jag slutat på dagis åkte jag vidare direkt till ängegården. Trött var jag när jag kom hem men också super glad för min Kim skulle komma hem. For in och hämta honom på busstorget, lyckligare tjej fick man leta efter då, min prins var hemma igen!

Fredag: klev upp kl sex för att jobba slutade kl tolv, skönt! Gick hem gjorde mig klar så  for jag och Kim in till stan och shoppa lite, sen blev det middag på lilla Siam, super gott! När vi var mätta och belåtna kom familjen Fredin och hämta oss och vi for hem till fjällsta. Resten av kvällen basta vi och bara mös. U N D E R B A R T!

Vakna kl halv nio på Lördag ev en pigg Kim som hoppa upp ur sängen, då var det bara upp och hoppa åt en mysig frukost med hela familjen. Fram på dagen for jag Kim och lillasyster Sanna in till stan. Köpte en present åt min lilla prinssesa som fyller 7 idag! Senare på efttermiddagen blev det middag i fjällsta, super gott. Jag och Kim basta, sen blev det godis, chips och medlodifestivalen med familjen. Jag var jätte sugen på att gå ut men det hinns, för vem tackar nej till att mysa en hel helg med den man älskar mest?

Söndag:Sov iallafall till tio då blev det frukost och kim börja packa sin väska och jag fick klumpen imagen tillbaka att snart far han ifrån mig igen! Men han kommer hem på fredag igen, skönt! men för mig är det jobb hela helgen så hinner väl träffa han nån timme eller så. Trist! Vi for hem till mig mitt på dagen till min älskade prinsseasa som fyller 7 år. STOR TJEJ NU! Vi fikade med min familj lite och senare på eftermiddagen skjutsa jag in Kim till bussen och jag gick på dansträning. S K O J S K O J, för dansa det gillar ju jag! :)


Tack för en sån underbar helg hjärtat mitt, jag älskar dig så otroligt mycket.
Jag släpper dig aldrig.

image116

Det är 1000 fjärillar i min mage jag är kär, i love it!

Kommentarer
Postat av: lotta

and i löööööv it

2008-02-18 @ 15:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0