Onsdag

Idag var det onsdag och jobba mellan 7-12 så skönt att sluta tidigt, åkte in till stan för att fika med Emelie och Lotta, lika mysigt som vanligt <3 Emelie åkte hem och jag och Lotta gick upp till henne för att vänta tills våran dansträning började, nu är snart våran dans klar och blir mer pepp ju mer vi dansar så skoj! 2 ½ vecka kvar bara :| men det går nog bra, får vi hoppas :) Nu sitter jag här igen och ska väl snart sussa kanske? Imorgon är jag ledig, SKÖNT! Ska lämna lillasyster på skolan sedan fara in till stan för att uträtta MASSA ärenden. Sen på kvällen blir det musikalen "Ann-margret" med mamma, det gillar jag!





Kommentarer
Postat av: lott

haha, du har ingen finare bild på mig å emelie eller och lägga ut 2 gånger på din blogg? :p

2008-02-20 @ 22:30:31
Postat av: Emelie

hahaha håller med

2008-02-21 @ 16:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0