Så har tisdagen

snart också gått....

Idag var det jobb igen, 7-13 sköönt. For in till stan och träna och fixa lite saker när jag satt på bussen hem så kommer Marina in, JAAA saknar dig tjejen.

Var till Emelie ikväll och hämta mitt nattduksbord som har stått där i typ två veckor skäms, men ikväll var jag duktig och hämta det och satt ihop det, bra tjejen!



nyss pratar med min älskling, då blir allt så bra.. önskar bara han var hemma så han kunde hålla om mig när vi ska sova så jag somnar så gott som jag alltid gör med honom!

<3<3<3

imorgon är det jobb 7-12, sedan staden för att träffa emelie och Lotts, skoj! För att senare gå och DANSA!!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0