t r ö t t

hopp hemma igen då, fast hunnit en del idag, åkte in till stan på dagen träna och kika lite på stan kl halv tre kom Emelie och hämta mig och vi for på primrose och hade kurs inför högskole provet!!!! men YES säger jag fy fan vad svårt. funderar på hur jag ska göra med detta, om jag ska söka skola iallafall utan högskole provet om jag inte kommer in på skolan till hösten så får jag göra högskoleprovet nästa vår istället. Kommer ändå inte få nå bra resultat på provet så aahh har sån ångest nu. Är nämligen en tävling precis den lördagen det är provet med. Men högskole provet känns viktigare för mig MEN som sagt när det är så där jävla svååårt och det inte är ett krav att man måste ha det till den utbildningen jag ska göra så känns det som jag nog åker och tävlar ändå. JÄMT ska jag ha otur och allt komma på samma helg, VARFÖR?

imorgon skulle jag egentligen vara ledig men jag ska åka och jobba lite på Lailas "kims mamms" dagis lite, ska passa på att få träffa dom barnen lite så är det lättare att komma dit sen, om dom skulle behöva nån vikarie nån dag slipper man känna sig helt borta. Det blir mys det, jag gillar att vara på dagis.

Nu sitter jag på mitt rum har tänt massa ljus, älskar det. Har fixat alla papper in i en pärm, alla lönespec, massa gamla T3:or och allt annat man har.. Så nu känner jag mig duktig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0