=(

I torsdag åkte  jag och mammsen till sundsvall för att shoppa vi hann både med stan och ikea, underbar dag!
tack mamma för det behövdes!


I fredags var jag hemma och fixa mitt rum byggde ihop möblerna jag köpt, själv. STOLT! :)
Sen kom kim hem han hjälpte mig att sätta upp lite hyllor osv sen for vi ut till pappsen och hälsa på, en sväng på kvällen. Lördag morgon blev det skoter tur med Frida daniel och prinsen så klart! Så sjukt skoj vi hoppa flög av och skratta en massa. Vi hyrde stuga i vemdalen packa ihop lite saker och for upp. Robin Elin och Ante följde också.
Så blev det fest och utgång på skalet, såå skoj! TACK för det.
Söndag morgon vakna vi tidigt började packa ihop i stugan, hjälpte frida att jobba lite sen ca. 14 for vi hem och åkte en massa skoter igen! TACK för i helgen alla!





Sen blev det tååårar och en klump i magen. Mitt <3 har fart ifrån mig, längtar tills du kommer hem igen så jag får pussa och krama dig igen. saknar dig redan!
älskar

Nu far jag till åre med Emelie och hälsa på Lotta och Emma, skönt att komma bort lite!
Ikväll blir det utgång, hem imorgon igen sen onsdag blir det anställningsintervju!
Men nu ska jag ha skoj med min flickor!!
Ha det bra alla, ta hand om er.

JAG SAKNAR MIN KIM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0