hej då.

Har nyss vart och sagt hej då till Åsa och Johanna, var mycket jobbigare än jag trodde det skulle vara men två månader går fort så är ni hemma igen :)
Ta hand om varandra och ha så jätte skoj!! Det där är ni värd. Kramar till er..

image89


Ihelgen har det blivit skoteråkning för hela slanten. igår åkte jag, Kim, daniel och Frida till stan och kolla på articcup åkte hem och gjorde Kim super god mat till alla. Sen blev det Sing star, skooooj! imorse vakna jag dammsög och plocka ihop i huset,, sen blev det ut med skoten igen, Jag, Lillebror, kim, och daniel. Efter massa felkörningar på vägen hem, visade det sig att vi var i 2 mil utanför stan åt fel håll hemifrån!!!!!! haha ja visste inte om jag skulle skratta eller gråta, men till slut kom vi hem.

Tack för en super helg nu ska jag sova imorgon blir det jobb,

Och Grattis till Johanna och Johanna som fyllde 17 och 20 år...
och idag fyllde en Peter 21 Grattis, nu är du stor kille!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0