revy och mat

I Fredag blev jag ÄNTLIGEN klar med delegeringen på jobbet, skönt slippa ha det över sig.
Fredag kväll hände det inte så mycket var till Malin en sväng som fyllde 12, stor tjej nu! Grattis.
åkte hem kolla på lets dance sen blev det sängen, upp och jobba kl sju på lördag till k 13 sen skynda sig hem dushca göra mig klar sen åkte jag och Kim in på revyn träffa hans jobbar kompisar med respektive.
Så skoj älskar sånt där, längtar redan till nästa år! :) fortsatta sedan vidare till athena för att äta super god middag. Sen gick vi vidare till Bishop arms inte dirket mitt ställe men det var trevigt att sitta och prata bara med alla, vi gick sedan in på mark twain en sväng innan vi gick vidare upp till bussen, tack för en trevlig kväll :)
Idag var det jobb igen, men men måste ju för att få ihop lite pengar iallafall.. Ikväll lblir det nog kika på kims bandymatch seeeen mys, en vecka kvar ! :(

Puss puss Jennie

ta hand er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0