torsdag

Jag vill ha ett jobb så jag vet när jag ska jobba och inte, så man kan planera vad man ska göra.
Imorse for jag in med Kim och träna, vill känna att jag gjort nått nyttigt på dagarna iallafall.
Nu har jag nyss ätit frukost, badat och nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på resten av dagen fram tills jag börjar jobba kl 16. Ihelgen kommer iallafall lottis hem en sväng så hoppas man får se henne lite. På lördag blir det revyn och middag på Loftet med Kims jobb sen får man se vad helgen mer bjuder på.
Men vill inte att det ska bli söndag, då är det bara en vecka kvar sen far min prins ifrån mig. :( men det blir nog bra det med!

image100

Jag älskar dig, Kim!


funderar på hur Åsa och Johanna har det, dom har det säkert super bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0