:(

Jahopp då har man fått urinvägsinfektion igen, tänk om jag bara kunde få slippa, har väl lidit nog av den här skiten. Imåndags när jag vakna kände jag av det lite, så har det kommit och gått men imorse när jag vakna kände jag att nu är det på väg igen, det blev ondare och ondare så klockan nio for jag upp på hälsocentralen. Medans jag satt och vänta fick jag så ont så det kändes som jag skulle spy, efter 40 min fick göra urinprov men de hitta inga speciella bakterier, var väl för jag kissat typ 5000 ggr på morgon, fick iallafall en ny tid kl 16 för att träffa en läkare! Nu ligger jag i sängen tycker synd om mig själv och lever på värktabletter för att överleva fram tills klockan blir 16..



Kommentarer
Postat av: Pauline

Lite läskigt att jag också fick den där jädrans skiten igår... Var hemma från jobbet pga av urinvägsinfektion... HATAR DET MER ÄN ALLT ANNAT. Åhhh.. ont... börjar kännas lite lite bättre nu iaf.

Krya på dig gumman!

Kramar Pauline

2008-06-11 @ 17:25:33
URL: http://fridapaulinelundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya!

2008-06-11 @ 18:39:34
URL: http://kkina.blogg.se/
Postat av: Emelie

men nej fan stackare =( vad otur du ska ha... Drömde förresten om dig inatt! hihi...

2008-06-13 @ 06:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0