Ett brev och en vacker blombukett.

Idag var det onsdag, haft tisdag hela dagen, sen när jag det var nån på jobbet som påminde mig om att det faktiskt var onsdag blev jag genast mycket gladare! Slutade ett idag, skönt! Gick hem åt en korv med bröd med mammsen och Felica. Sen for vi tre upp på jobbet igen för att hämta Johanna för att sedan åka in på stan. Mamma och felicia gick på stan medans jag tränade. Mötte upp mamma och Felicia igen, hämta bilen och for hem!

Det första jag ser på bordet är ett blombud, på lappen står det Jennie Blomberg. Blir överlyckligt och öppnar!



Världens vackraste blommor, jag blev så glad! TACK TACK TACK!
Jag älskar dig med min prins!

Jag går upp på rummet och mamma ropar.
-Jennie, du har fått ett brev med från högskolan!
Jag fick världens klump i magen, hon tjatade på att jag skulle komma ner och öppna. Jag gick ner, hade panik! Kan inte ens beskriva känslan. Så for jag tog i brevet, så SPUTADE det tårar. Jag öppnade det, så  var det bara en fjuttig pinkod för att bekräfta nått. Jag visste ju själv att jag hade beställt den för nån dag sen men när mamma ropa och sa att det var från högskolan hade jag inte en tanke på att det kunde vara den. Trodde absolut det var beskedet om jag skulle komma in eller inte! Nu börja det närma sig och det känns också kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0