ILLER!

Igår efter jobbet for jag och Frida och för att träna på jocks, var så opepp men underbart när det var klart! Gick upp till Pauline där fotbollen väntade. Elin, Malin och Alex kom, vi åkte och handla grönsaker, chips, dip, vindruvor, melon och massa gott. matchen sög förövrigt men gott var det! :)

Hopp då sitter man här, klev upp halv åtta för att lämna lillasyster på fritids. Tänk om man var liten igen bara för nåndag, fick gå och hålla sin storasyster ihanden när man gick på fritids för att leka med alla sina vänner. Kommer hem äter middag och sen ut igen och bara leka tills sängen väntar. Inga beskymmer alls, eller har man det redan som sju åring? :S

Sov dåligt inatt, vakna och hade gåshud över hela kroppen, drömde om nån äcklig jävla ILLER, det är verkligen det VÄRSTA jag vet! Tänkte jag skulle åka in och träna nu på morgon men blir inget av med det har knappt sovit nått sen fyra i morse och somna inte förens kl halv ett-ett inatt.. Så får bli massa vila tills klockan ett när jobbet väntar igen. men sen FYRA DAGARS LEDIG, det behövs!

Och snart är jag ledig i tre veckor, kan inte bli mer än underbart, Snart kommer Emelie hem igen från Thailand då väntar gatufesten och FEST!!!!!





????????????????????

Kommentarer
Postat av: marina

gatugatugatufäääst! naaaaaajs

2008-06-19 @ 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0