ledig måndag.

Idag har jag vart ledig, vakna klockan tio såg att solen var framme idag. Jag blev glad klev upp och gjorde i ordning frukost och gick ut och satt mig läste tidningen, men blev trött så hämta en filt la mig på gräset,  SOMNA och vakna kl halv ett igen. Fattar inte kan soova hur mycket som helst! Tog mig iallafall upp, bytta om och for in och träna. Kände mig duktig. Kom hem hjälpte mamma med maten , blev kycklingsallad idag, SUPER GOTT! Efter maten tog jag mig en skön dusch sen kom Angelica och Ante och hämta mig tog oss en trip in till lillänge, angelica sola en sväng så jag och Ante satt utanför och vänta i solen. Kul att se er en sväng. Nu har jag tänt massa ljus och ska snart krya ner i sängen, bara min prins som fattas.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0