lillasyster.

Imorse tog jag mig en trip in till staden med kusse Marina och kolla in rean på Hm, köpte lite grejer men inget på rean hittar aldrig nått där, det är ofta bara massa skit som man tänker " det här kan jag ha någongång" men nu har jag lärt mig ska inte köpa nått sånt mer :) klockan närma sig tolv vi blev hungrig och köpte oss en lunch på paus. myys! For hem med bussen, gick och hämta lillasyster på fritids runt två. Gick hem åt mellis sen satt vi oss och locka hennes hår. Hon skulle ju på skolavslutning idag. Nu har hon gått klart sitt första år av tolv.  Hon är såå duktig, stolt storasyster!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och ska väl snart krya ner i min underbara säng, godnatt på er alla!


min prinsessa


Kan det inte bli sol och varmt igen så man kan gå runt i bara klänning??

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej Jennie! åhh vad fin hon blev i håret =) vad nöjd hon måste ha blivit hehe..

här är det underbart och superbra. Hoppas allt e bra med dig!! PUSS

2008-06-13 @ 06:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0