Måndag

Orkar inte skriva om min helg mer än att det var underbar. Kim kom hem i Torsdags natt som jag längtat. Haft fyra dagarsledig och fått umgåtts med han och massa bra folk hela helgen!




Idag är det måndag och det innebär min sista lediga dag, imorgon väntas jobb igen.
Idag var jag in och träna först blev det 40 min på trampmaskinen, sen en timmas pump, underbart! När jag kom hem la jag mig på soffan och kolla på film med felicia, kollade väl ca 15 min sen sov Jennie som vanligt, vakna av att det var middag. Kvällen bjöd på bilbingo lika segt denna gång och ingen vinnst heller!! haha men men mysigt att få umgås med mamma och Felicia lite.

Nej nu är det dax för att sova, hoppas allt är bra med er alla! Puss Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0