AAAAHH..

Kan nån bara ge mig ett nytt jobb!!!!!!

Imorse höll jag på att bli tokig, kan inte nån bara ge mig ett roligt jobb i STAN!

I fredags tog jag med mig min packning in till Lotta, vi åt middag och fixa det sista på tävlingskläderna. Kika lite på lets dance och gick igenom dansen en sista gång.  Vi skratta och flamsa på som två tolv åringar som skulle på sin första tävling... vi gick och la oss runt tolv och ställde kl på halv tre kändes liite jobbigt..

klockan ringde och vi for bort till travet där bussen väntade som skulle ta oss till falun! Jag sov nästa hela vägen ner så underbart, så resan gick super fort. Framme i falun åkte vi till Eva-marie (MA) och Johnny (PA) hotell och gjorde oss klara så skönt att slippa stressa och dela på en liten spegel med 20 andra tjejer.

När vi var färdig åkte vi till sporthallen igen och kika på alla singel dansare.. På eftermiddagen var det våran tur att dansa, vi kom till final och vi tog en fjärde plast av 20 par. Är så nöljd med tanke på att vi inte tävlat på ett år och vi har absolut inte tränat mycket! så vi blev glaaaada men skulle vilja ha en pokal med mig hem men det får vi väl ta till nästa gång då? ;)




På vägen hem stanna vi på moraklocka åt lite mat och sedan for direkt hem, hemma väntade min prins. Kunde inte bli bättre. På söndag blev det mys hela dagen for hem till fjällsta en sväng innan dom skjutsa honom till bussen inne i stan. Fick träffa han nån timme iallafall bättre än inget nu kommer han inte hem ihelgen heller såå trist men sen kommer han hem och är hemma en vecka med mig! DET GILLAR JAG.
j a g ä l s k a r d i g, k i m f r e d i n!

nu ska jag ta och lägga mig i ett bad, godnatt!


Kommentarer
Postat av: EMELIE

FAN vad SNYGGA ni var!!!

2008-03-11 @ 14:20:06
URL: http://emelieolander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0