LEDIG

ledig idag så underbart, klev upp i tid for in med mammsen å stan och träffa Lotta, köpte lite små saker och skor inför tävlingen. Börjar bli lite nervös faktiskt var ju ändå ett år sen vi tävla sist, men börjar även bli lite pepp!
Sitter nu och lyssnar på massor med disco musik som gör att man bara vill upp på golvet och dansa. ;)

Imorgon blir det jobba hela dagen, halv sju öppnar jag på dagis i Rissna slutar så jag precis hinner komma hem till Brunflo för att börja på ängegården kl 16-21  men som jag och angelica alltid säger, man får tänka på PENGARNA så går det bra! ska bli mysigt att få leka alla barnen imorgon igen.

Nu ska jag ner och kolla på tv sen ska jag snart sussa ska fan upp typ kvart över fem imorgon IIIHHH! :|

saknar dig Kim


Kommentarer
Postat av: angelica.

lilla gumman, vi måste dejta idag! jag kommer bort på min rast, eller när jag slutat. jag slutar också nio ikväll.. vi har en del att prata om, du o jag ;) haha! puss sötnos!

2008-03-06 @ 13:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0