måndag

Träning på jocks var tillochmed duktig och tog mig på pumpen.

Lunch med Emelie, Peter, Elf och Igor, trevligt!

Tog en tur ut till frösön hem till Peter ,var år sen jag var där och nu far han till Australien i ½ år för att spela hockey.

Jag och Emelie hade ångest i en timme om vi skulle följa till Peters stuga eller inte men det blev att vi stanna hemma, jag hade ju hemlängtan till mitt älskade Brunflo. Emelie har ju iallafall turen att hon har sin C i stan, jag tog bussen till Brunflo och självklart fick man ju sig en kommentar av busschaffören efter som man är känd på denna underbara buss! Tack för en mysigt dag, hörre ni! Trippen till stugan tar vi väl om ca ett år då!

Nu är det näst sista natten jag får sova själv, sen får jag sova med världens vackraste igen, längtar!
För jag är kär i Kim Fredin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vad sa busschaufören till dig!??

2008-03-17 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0