söndag igen

Då var de söndag igen, jag gillar ju som inte söndagar jag.

Helgen har gått super fort som vanligt och jag har blivit fest både fredag och Lördag.
I Fredags var jag hemma hos Petter och Lotta på lite "avskedsfest" för Linda och Petter som far på Måndag och blir borta i ett år. Hoppas ni får det toppen! och nu väntar jag mig att få hem ett vykort lite då och då det har du lovat mig nu Petter. Kim kom hem på natten kom och hämta mig så for vi hem, blir alltid lika lycklig när han kommer hem! <3

Lördag vakna vi ganska tidigt åkte in på stan och kika lite Kim köpte en jacka och så klart var han ju tvungen att gå på systemet efter som han fyllde 20 förra helgen. haha =P
Vi åkte hem och svulla pizza, super GOTT curry och kyckling på aldrig ätit någon godare pizza.
Sen blev det bestämmt att det skulle bli utgång, Pauline ringde och hon var också på , SKOJ!
Pauline kom och hämta mig så for vi och hämta killarna hos Robin så åkte vi vidare in till stan och förfesta. Runt halv ett  gick vi vidare till olearys!



Vakna i morse och mådde inte allt för bra!!! :| ushca, blev kanske lite för mycket för Jennie igår. Klev upp, for på sibylla och köpte pizza ännu en dag HAHA! illa men då man är bakis funkar alltid pizza.

Nu har jag precis kommit hem från dansträning, skoj skoj skratt blir det alltid haha!
Och så har jag sagt hejdå till min Kim igen då, trriiist vill ju ha han hemma hos mig jämt!
Har alltid så skoj med dig älskling, LOVE YOU!
men snart kommer du hem och är hemma med mig i två veckor, det ser jag fram emot.

Ikväll blir det en lugn kväll, bara mysa framför tv:n.

Jag är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0