Tänk om..


man bara kunde få vara liten igen, bara för en liten stund.
eller om NÅTT bra bara kunde hända i mitt liv, att jag tex fick ett heltids jobb istan så jag har råd att betala en egen hyra och få mig en egen bostad i STAN och slippa bo i BRUNFLO och jobba på nått jälva ålderdomshem!!I d a g   ä r   j a g  L E S S






imorgon får jag iallafall träffa Lisa efterlängtat, och hälsa på Pauline ska jag också göra! På Fredag lutar det mot en trip till sundsvall med Emelie och Lotta, u n d e r b a r t !


TACK Pauline för du stöttar och gör mig på bättre humör, vi fixar det här! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

åhhh vilka underbara bilder jennie!! så jäkla SÖT du o fredrik!!

2008-03-13 @ 10:31:08
URL: http://emelieolander.blogspot.com
Postat av: Emelie igen

hahaha fredrik är så lik sig!! i alla fall på kortet när ni tre sitter i sängen och han flinar =)

2008-03-13 @ 10:32:33
Postat av: Pauline

Klart som fan vi klarar det här Jenniegumman!! :D Upp med hakan och sikta stort!!!
Ses ikväll!

Kramas

2008-03-13 @ 13:27:23
URL: http://fridapaulinelundberg.blogg.se
Postat av: julla.

så jävla söt jennie =)

2008-03-14 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0