underbart väder.

gud vilket underbart väder, nu skulle man ha vart i husvagnen som man alltid var när man var liten. Sportlovet det var den veckan man var i husvagnen åkte skidor hela dagarna, gick på afterski  drack en cola och åt jordnötter gick hem och åt en god middag, sen slapp framför tv hela kvällen.  u n d e r b a r t när man tänker efter.

Men nu är det annat, jobbar nästa hela veckan, har massor att fixa inför tävlingen med. Får vänta till i påsk kanske man hinner upp till fjällen en sväng.

Imorse vakna jag av massa skratt och bus redan kl halv nio. Lillebror och Johanna som skrattar och har så skoj tillsammans, det blir jag glad av! Men jag somna om till kl tio klädde på mig och gick ut på en lång promenad så underbart! Gick hem la mig i badet och gjorde mig klar, sen blev det städning på rummet behövdes verkligen men undra när jag ska orka vika ihop alla kläder i garderoben då .. men blir ju kaos redan efter två dagar iallafall, så känns som det inte är någon mening. Nu väntar jag bara på att jag ska gå upp och jobba 16-21.


image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0