yes

I Torsdags fick jag äntligen träffa Lisa igen, blev fick på news och massa prat i timmar som vanligt, för jag gillar ju det! Gick vidare till Lotta på carlings och Lisa gick och dansa. Jag och Lotta gick och hälsa på Pauline en sväng Senare kom också Emelie blev massa prat, snart kommer också Åsa och Johanna hem längtar massor nu. Nån dag nästa vecka blir det middag och uppdatering om hur dom haft det på resan! Senare på kvällen for jag, Emelie och Lotta upp till Lottis för att sova, innan sängen blev gott kvällsfika prat om massa gamla minnen och en MASSA skratt!

Fredag vakna jag kl sju av väckarklockan vi gjorde och klara och for till sundsvall, blev först birsta och ikea och sedan vidare in till staden, shoppa gjorde jag fast jag inte har pengar till det... Tack för en underbar dag tjejer! Vi måste umgås oftare.



På vägen hem bestämde jag mig för att följa Lotta ut på Frösön till Anna där det var tjejfest. När vi kom hem skynda vi oss att fixa oss lite för att sedan gå ner och äta tacobuffé. Men eftersom vi inte tycker att köttfärsen smakar så värst mycket där så tog vi med oss en egen lite krydda och krydda köttfärsen lite extra, haha! Vi åt oss mätta och tog oss ut till Anna, där väntade singstar, twister, buzz, dricka och massa tjejer. Jätte trevlig och skoj förfest! Kl halv ett åkte vi vidare till olearys det har jag inga komentarer om, mer än att min kväll flippade ur rejält!! Jag lyckas verkligen med allt HAHAH! Ja det är nog bäst att jag bara skrattar åt det. Kom iallafall hem till Lotta runt halv fem där Lisa också var, vi åt spagetti och korv sen klockan sex kom vi säng!



Lördag vaknade vi kl tio jag mådde inte allt för bra, men men får helt enkelt skylla mig själv. Åkte hem och la mig i sängen igen där låg jag fram till middagen. Senare på kvällen for jag upp till Angelica och kolla på melodifestivalen med hon, farbror micke och lillemor! kunde inte få en bättre lördag kväll med tanke på hur jag mådde. Tack för det kussen <3

Söndag slappar dag, har städat på rummet, vikt alla mina kläder i min garderob som verkligen behövdes, var kläder över HELA rummet innan jag började. Jag och lillebror har även tagit en tripp in till staden och lämna in våra telefoner på lagning. Nu ligger jag här igen och är väl strax middag. Ikväll ska jag ut till Pappsen och hälsa på lite.

Nu längtar jag efter Kim, men bara tre dagar kvar så är han hemma. Bara jag tänker på han så är det 1000 fjärillar i min mage, I love it.J A G Ä L S K A R D I G


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin.

tack själv, sötnos!

2008-03-17 @ 12:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0