hatar söndagar

Fredag var det mys på paus med flickorna, sen lite bilåkning med Petter Lotta och Emma. Sen hämta jag den vackra varelsen på busstoget.

Lördag blev det en trip till stan med Daniel och kim. Jag och Kim for till fjällsta en sväng och hälsa på kolla även på deras nya husbil som dom ska köpa, super fin! kanon kan vi låna och fara på en trip i sommar med!  :) Åkte hem och åt middag hemma hos mig, sen på kvällen hängde vi hos Daniel.

Idag har det inte hänt mycket var in till stan en sväng med Danil och Kim, sen vart klockan tre och Kim for ifrån mig igen. HATAR söndagar när jag vet att det är en vecka tills jag ser han igen!

imorgon blir det jobb mellan 7-12, skönt! Sen ska jag dansa hela kvällen, lycka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0